Skocz do zawartości

Falowanie 1,8is ciąg dalszy!!! POMOCY!!! Co mam robić???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Mam poważny problem i proszę o pomoc.

Moze ktoś tak już miał???

Prosze najpierw przeczytać to i poznac blizej mój problem.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=40089&highlight=

 

Takze mam nadal problem z falowaniem obr silnika.

 

Byłem dzis na diagnostyce i dosyc dobrego fachowca od bemek.

Powiedział że wszystko jest Ok. tzn czujniki, przepływka itp.

Powiedział że dlatego mi faluje bo komp mu pokazuje że dostaje za mało powietrza a to jest spowodowane tym że mam gaz 2 generacji i mieszalnik tamuje dopływ powietrza.

Dobra ok.

Wróciłem do domu załozyłem filtr bez mieszalnika tak jak powinien byc oryginalnie i jest to samo nadal faluje!!!! :cry2: :cry2:

 

Co to moze być????

Moze komputer padł???

A błąd jest w kompie mieszanka paliwa.

 

Co to może byc???

 

Prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam!!!!

Opublikowano
Maciuś odwiozłes to co wziales od porzadnego sprzetu?? jesli tak to mysle ze podlaczyles i jest wszystko o ki nic nie brakuje bo jak lipa bedzie to fefro!!!!! :dance:
Opublikowano
Witam ja tez wlasnie sie borykam z tym problemem i sugerował bym ci sprawdzic filtr weglowy a dokladniej tam gdzie jest podpiety wez co idzie od kolektora sprobuj go odpiac i zobaczyc i jak to nie pomoze sprobuj przeczyscic styki na silniczku korkowym i do czujnika polozenia przepustnicy i od masy moze sa juz zasniedziale jak pomorze to daj znac. :D
Nic wiecej nie trzeba mówic BMW
Opublikowano

Witam!!!

teraz mam ały czas sonde odpięta bo wzoraj znowu byłem na diagnostyce i mechanik kazał zazać od sondy bo ona mu podpada. I zamówiłem sonde. :lol:

A jeszze napisze że jednego dnia z podpieta sonda i wogóle to tak ładnie mi chodziła ze nawet silniczkiem nie bujło. obroty były ok chodziła normalnie.

Czy od sondy moze sie zalewac?? bo teraz to leje ona paliwo cały czas bo swiee to sa całe czarne. Zreszta na gazie tez jest to samo. Chodzi tak samo.

Na komputerze wszystko jest ok przepływka tps, itp.

mechanik powiedział że wydaje mu sie ze to sonda bo mówił że naprawde wszystko jest ok tylko leje paliwo. na komputerze kont wyprzedzenia zapłonu był za duzy i obciaze nie za duze na wolnych obrotach. Dlatego leje paliwo cały czas jak do kompa ida info ze jest kat wyprzedzenia 11 stopni i jakies tam obciazenie za duze i wtedy leje a to sa wolne obr.

Zastanawiam sie tez zy rozrzad nie jest przestawiony ale jak rozrzad byłby przestawiony to cały czas by mi tak chodziła a ona w sobpte chodziła idealnie.

Cholera co to moze być??? :mad2:

jakby łapała gdzies lewe powietrze to tez cały czas by chodziła źle.

A jeszcze jedno jak była zimna to miala lepsze parametry na kompie.

Czy to moze byc rzezywiscie sonda???

teraz mam ja odłązona i jest bez zmian.

Tak samo jak było tylko że napiecie pokazuje 0,4 a jak była podłaczona to na wolnyh obr ponizej 0,2 nie jestem pewny.

 

Może chaotycznie to opisałem

 

Ale moze ktos kto miał podobny przypadek to niech powie mi czy przy takich objawach moze by to sonda i dlaczego takie sa parametry kont wyprzedzenia, obciazene itp.

 

 

POZDRAWIAM!!!

 

Czekam na odpowiedzi :roll:

Opublikowano
Witam mam prosbe jak juz bedziesz wiedzial co to jest prosilbym zebys to opisal na forum co to bylo i co zrobiles bo sam u siebie nie moge znalesc co jest przyczyna falujacych obrotow byl bym wdzieczny!!!!! :D
Nic wiecej nie trzeba mówic BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.