Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem nowym uzytkownikiem

mam problem z sondą lambda jest do kupienia nie orginalna za 80-120zl i orginal za 250 mechanik z autoryzowanego serwisu mOwi kup orginalna bo lepiej wspulpracuje ze silnikiem co wy na ten temat????

nastepnie nie mam obrotosciomierza tylko dupny zegar i czasami nie rozumiemy sie z autkiem albo to jakas usterka 2 bieg przyciskam - dusi traci moc 3bieg to samo 4 dopiero idzie

dzieki z gory

Opublikowano

sonda - oryginalna.

 

co do drugiego pytania - moze za wcześnie zmieniasz biegi? od jak dawna masz ten samochód? jeśli to twój pierwszy post to wnioskuje że od niedawna, więc może lepiej nie panikować, tylko troszkę nabrać wyczucia. czasem zmiana biegu nawet tylko 10 km/h za wcześnie skutkuje takim "duszeniem". a zegarek zamiast obrotomierza to obecnie już nie "tylko dupny zegar", ale piękna klasyczna ozdóbka. a właśnie: który rocznik autka? 316 i 1.8 to chyba m10, tak (takie oznaczenie było chyba w '84r?)? wobec tego wąska lampa, czyli piękny klayk :cool2:

ale jak wąska lampa to bez sondy chyba powinno być... albo ktoś podłączyl w dojczlandii taki bajer dla czystości spalin.

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.