Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW E36 325 1992 rok r6 24v bez vanosa

Pływają wolne obroty od 400 do 1700 obrotów :

falują jak silnik jest ciepły , zimny jest oki

przestają falować na ciepłym jak zgaszę i odpalę przez pierwsze 20 sekund spokój.

w aucie była instalacja gazowa 2 generacji przerobiona na 1 generacje i na lpg obroty nie falowały.

 

Dolot w miarę szczelny (tzn nie mam możliwości dokładnego sprawdzenia z powodu iż tam jest plastik kolektor i może po strzale na lpg może być gdzieś pęknięty)

 

Sonda Lambda , sprawia wrażenie ze sprawa wrażenie sprawne ponieważ auto w cyklu miejskim spala 12 litrów benzyny w warszawskim ruchu ulicznym

 

Silniczek Krokowy wydaje mi że jest sprawny bo na lpg nie falowały

 

Przepływomierz też sprawa wrażenie ze jest sprawny ponieważ nie szarpie , ładnie jeździ , moc ma

 

 

kolejna sprawa nie działa ogrzewanie w środku tzn na wolnych obrotach nie grzeje przy 2 000 obrotów leci letnie przy 3000 ciepłe a przy 4000 gorące ? Płyn chłodniczy jest i odpowietrzałem z 3 godziny

 

Proszę o pomoc .

Może jest ktoś z Warszawy Który za drobna opłata chciał pomoc?

Opublikowano

Witka.....

 

Problem...może być w tych "sprawia wrażenie"....

trzeba sie upewnić- co tu dużo mówić...wymieniłeś w zasadzie wszystkie możłiwe rzeczy...

pzdr

Opublikowano
kolejna sprawa nie działa ogrzewanie w środku tzn na wolnych obrotach nie grzeje przy 2 000 obrotów leci letnie przy 3000 ciepłe a przy 4000 gorące ? Płyn chłodniczy jest i odpowietrzałem z 3 godziny

Witaj!

Tutaj raczej napewno uszkodzone sa lopatki pompy wodnej..

Opublikowano

sprawia wrażenie , ponieważ nie mam literatury do tego auta nie wiem jaki czujnik jaka powinien mieć oporność , nie wiem czy sonda jest 1 czy 5 voltowa? nie znam tego samochodu , co do ogrzewania ktoś mi powiedział ze to pompka elektyczna wspomagajaca uklad chlodzenia , silnik temp trzyma nawet robilem sprint do 200km/h i wskazowka za 1/2 nie zaszla .

 

moze ktos powie gdzie ona jest?

http://p3xeon_.webpark.pl/bmw3.JPG

to fota w trakcje demontażu lpg , co ciekawe weze po parowniku sa gorace

Opublikowano

Powodem baku ogzewania w srodku sa zle zalozone weze zasilajace w cieplo reduktor. Niekturzy gaziarze partacza robote. Robia oni tak ze przecinaja waz idacy do nagrzewnicy podpinaja pod niego reduktor ale po drodze nawciskaja tam tyle zlaczek i trujnikow ze zmniejszaja przeplym w ukladzie o jakies 70 % stad ogrzewanie dziala tylko jak pompa wody zlapie wysokie obroty. Pompe masz raczej OK przyjzyj sie jak podlaczony jest reduktor.

 

Co do wolnych obrotow to Ci nie podpowiem za duzo niewadomych i ten gaz. Sonda lambda na 90 % pada racujac na zle wyregulowanym gazie. Jak masz mozliwosci podepnij sie pod komputer.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.