Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Głupie pytanko:

Jaką macie grubość blach na np. błotnikach w E38 ???

 

Jakież było moje zdziwienie (po kradzieży listew bocznych z mego autka) gdy po zdobyciu innych listew, z demontażu, że są one mocowane na tzw. zatrzaski.

Moje dotychczasowe były przyklejane na całej powierzchni takimi

taśmami przylepnymi, jak taśma Skoth.

 

Gdy nie było listew bocznych z kierunkowskazami spojżałem do wnętrza, do wnęki gdzie kierunkowskazy się wsuwa i tam jest:

1. blacha ok 0,7 mm(na oko) ale nie zdeformowana !!??

2. jakaś epoksydowa warstwa ok 6mm !!!

3. warstwa chyba lakieru o grubości ok. 1,5 mm ??!!

Całość ma ok 7-8 mm !!!

 

Czy tak wszystkie E38 mają czy Tylko ja :(

Sprawdzałem inne otwory i tak samo.....

Czy ja zgłupiałem i mam auto po totalnej kraksie, czy BMW e38 tak ma... ?

Autko niema jakichkolwiek wgnieceń, załamań, prostowań a ponadto Niemiec się zarzekał, że nie miał żadnego wypadku....

 

Jak to jest na prawdę ??

Czy może dlatego nie widziałem jeszcze nigdy zardzewiałej BMW 7 ?

 

Proszę o odpowiedź !!

Pozdrawiam

Opublikowano

Hej!

 

Widzę, że chyba ruszyłem małoistotny temat, ale naprawdę mam problem, bo okazało się, że wszystkie listwy na drzwiach i blotnikach mam klejone a nie na zatrzaski... ??!!

 

Czy to jest normalne (czy były takie produkowane) czy jednak była ingerencja blacharza...

Opublikowano

Hej !

 

Z tego co wiem, próbnik lakieru jest w zasadzie wskaźnikiem czy jest stała odległość od powierzchni badanej (czyli płaszczyzny zewnętrznej jaką jest zewnętrzna część lakieru) do blachy, na zasadzie powiedzmy... magnetycznej.

 

Myślę, że ten pomiar niewiele powie....

 

Myślałem jednak o tym aby ktoś organoleptycznie :) stwiedził jaką ma grubość błotnika w E38 z 1996r np. zdejmując chwilowo jedną z listew z kierunkowskazami, no... chyba, że ma też klejoną, to nie warto.

 

Jest to możliwe, że BMW może dodatkowo zabezpieczać błotniki przed ew. wpływami atmosferycznymi (śniegu, chemikalii na drogach) i może dlatego nie widać na drogach skorodowanych BMW 7 - ja nie widziałem , ale przecież wszystkich nie sposób widzieć przecież ...

 

Stąd moje pytanie.....

 

Pozdrawiam

Opublikowano
cos chyba nie tak skoro masz 6 mm jakiej zywicy epoksydowej bo jak auto wyjezdza z warsztatu do miedzy blacha a lakierem nie ma wiecej niz setnych czesci milimetra wiem mozna sie domuslac ze cos moze bylo rzezbione takie jest moje zdanie

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.