Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam taki problem a mianowicie mam e36 coupe 318is i mam luzy w przednim kole to znaczy luz jest od przodu auta do tyłu jak sie chwycie za przednie koło to ma luz lewo prawo jak mocniej hamuje to czuć jak sie troche cofa

co jest do wymiany??

Opublikowano
Dac to sie da ale jest wygodniej wytargac wachacz i na spokojnie robic to na warsztacie,chyba wczoraj kolesie opisywali sposoby bez wyciagania calego wachacza wiec poszperaj to znajdziesz.pozdro
Opublikowano

Jesli masz katowke to robi sie to bardzo szybko. Mi to zajmuje 10 min na strone.

Odkrecasz obudowe tuleji od podwozia, potem ja w srodku przecinasz ostrym nozem.

Potem w dobre imadlo i wyciskasz ja z uchwytu i wciskasz nowa. Resztke tuleji ktora zostala na wahaczu nacinasz katowka i sciagasz.

Nakladasz nowa tuleje z uchwytem na wahacz i dokrecasz do podwozia.

Pamietaj tylko zeby nowa tuleje wprasowac w obejme zgodnie z oznaczniami na niej.

Z mojego doswiadczenia wiem ze oryginal bardzo latwo sie naklada na wachacz z innymi jest problem bo czesto bardzo trudno wchodza.

Cena oryginalu to 50-60zł.

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie. Powaznie :).

Najwiecej casu zajmuje wyjecie starej i wtlocznie nowej tuleji ale mam ogromne chyba 30kg imadlo i okragle klocki do wyciskania ich wiec to idzie bardzo szybko. Wymienialem je juz chyba z 8 razy w kilku e36 i naprawde w moim przypadku jest to ostatnia rzecz z jaka jechal bym do warsztatu.

Zapomnialem jeszcze napisac ze potrzebny jest kanal i lewarek :)

Opublikowano
:cool2: :cool2: :cool2: ale jak to wciskasz też imadłem?czy na strzała młotkiem przez jakąs deseczke?ja to zrobiłem sobie sciagacze to tych wszystkich tulejek w zawieszeniu naszych buni i tym to idzie naprawde zawodowo.pozdro
Opublikowano
a ,ogladałem dzisiaj fajna prase w castoramie i porobiłem fotki,konstrucja tak prosta ze bajeczka,pogadam z tatą to moze uspawa mi rame a tłoczysko mozna zrobic z lewarka 25 ton(taki z tira)
Opublikowano
musisz wlezc pod samochod,krotka breszka w dłoń i jedziesz kolejne elementy tzn zapierasz breche i ruszasz jak najblizej kazdej czesci jak jest walniete to bedziesz widział ze chodzi luzno jak kupa i bedziesz widział ze to to na bank.pozdro
Opublikowano
:cool2: :cool2: :cool2: ale jak to wciskasz też imadłem?czy na strzała młotkiem przez jakąs deseczke?ja to zrobiłem sobie sciagacze to tych wszystkich tulejek w zawieszeniu naszych buni i tym to idzie naprawde zawodowo.pozdro

 

Wszystko na imadle wiekszosc czesci do wciskania i wyciskania zrobil mi kumpe na tokarce i idzie to naprawde sprawnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.