Skocz do zawartości

635 CSI chcialbym kupic i prosze o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przede wszystkim chcialbym sie z wszystkimi przywitac. Jestem tu nowy. Od jakiegos czasu kocham sie w 635 CSI i po prostu musze je miec:) Pewnie wiecie o czym mowie:) Mam prosbe o pomoc, czy nie znacie kogos zaufanego ktory chce sprzedac swoja? A moze jakies interesujace ogloszenia? Ja znalazlem jedna piekna w Polsce oto link:

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1873622

Co o niej myslicie? Moze znacie to auto?

Sam nie wiem czy warto wiecej wydac na zakup auta w dobrym stanie czy mniej na autko do remontu?

Opublikowano

Witaj stefek

Link ktory podales nie dziala.

Co do zakupu: kupic auto w jak najlepszym stanie w granicach zalozonego budzetu. Jesli masz duzo cierpliwosci i mucios dolaros, a auto, ktore chcesz zakupic jest w wyjatkowej wersji np. Karmann, Alpina lub M, mozesz bawic sie w remont. Druga opcja jest przewaznie drozsza. Duzo drozsza :), ale zawiera w sobie duza dawke satysfakcji.

Obecnie auta w granicach 20-30 tys. zl sa przwaznie do mniejszej lub wiekszej "roboty" (zdazaja sie oczywiscie wyjatki - tzw. okazje :) ) Wydatek na samochod we wzorowym stanie to powyzej w.w. kwot - niektore - bardzo wysoko :)

powodzenia

Gorg

Opublikowano
Auto wyglada na fotach niezle. Warto do niego zajrzec z wizyta. Na forum 6 auto bylo wlinkowane. Kilku z posiadaczy mieszka na slasku i byc moze byliby w stanie pomoc ocenic auto.
Opublikowano

Dla mnie najwygodniej byloby kupic takie do jazdy, ew. do malych remontow.

Przegladajac allegro widzialem tez egzemplarze za 10-15 tys do remontu. Zastanawiam sie czy kolejne 10-15 tys wydane na remont wystarczy. No i czy w Wawie sa ludzie ktorzy zajmuja sie robieniem takich autek?

Chyba ze lepiej do raichu jechac po takie auto?

Opublikowano

No wlasnie nie moge sie zarejestrowac na forum E24 :cry:

A czy ten model z allegro nie powinien miec chromowanych lusterek?

Opublikowano

Siemasz. Po pierwsze nie rób nic pochopnie. Daj sobie miesiąc dwa na poszukanie autka i znalezienie dokładnie takiego jakie by ci pasowało. A wiec odpowiedz sobie najpierw jaki model szóstki cię interesuje. Oto opcje:

 

- 635CSi - czyli standard duża moc, najwięcej ich na rynku i najłatwiej trafić na ładną.

 

- 628CSi - oszczędniejsze auto, najmniejszy silnik w e24, tańsza i mniej ich na rynku. Bardzo często słabe wyposażenie. Ma swoje jednak zalety.

 

- M635CSi - czyli słynna M'ka. Pojawienie się w Polsce nowej Mki to wydarzenie niewątpliwie. Doskonały silnik wymaga jednak stałego doglądania, a granica 30tys pęka na pewno.

 

- 630CS - klasyk wśród szóstek. Już zabytek. Rdzewieje na potęgę ale posiadanie takiego rzadkiego modelu to prestiż i satysfakcja.

 

- 633CSi - pośredni model. Właściwie chyba najmniej wyrazisty na firmamencie szóstkowego nieba.

 

Auta do 82 roku są na zawieszeniu e12 po 82 roku na zawieszeniu e28. Różnica to nie tylko zmiana zawieszenia ale również zmiana środka. Większy komfort i lepsze wyposażenie będzie w tych po 82 roku. Te przed 82 rokiem mają jednak urok czystej mocy lat 70.

 

Kolejny wybór jaki cie czeka to kolor. Tu trzeba być czujnym bo kupisz nie taki jak ci pasuje to później będziesz czuł pewien dyskomfort. Kolor i materiał wnętrza da się zmienić. Nadwozia już ciężko.

 

Również wybór skrzyni jest rzeczą ważną. Manual czyli pełna kontrola i zabawa jest odpowiedniejszy do mocy e24. W mojej opinii to better match do e24 choć ja osobiście preferuje radość i beztroskę automatycznej przekładni.

 

Jeśli już skleciłeś wymarzoną szóstkę rozpocznij poszukiwania. Radzę zwrócić szczególną uwagę i z podejrzliwością traktować ogłoszenia w Polsce. Często opis mija się z prawdą bo w naszym kraju to "normalne". Dobrze jeśli poprosisz przed kupnem o opinie na temat danego auta. Wiele z tych które znajdziesz na allegro były juz oglądane przez forumowiczów z bmw-klub albo 6.com.pl albo ich historia jest znana.

 

Radze szukać w Niemczech choć i tam jakość opisów jest niewystarczająca i zdarzają się 1000km podróże bez celu.

 

Zawsze gdy kupujesz auto poproś o VIN zanim się gdzieś wybierzesz. Dzięki temu, będziesz mógł sprawdzić jakie auto powinno mieć wyposażenie z którego roku powinno być i unikniesz aut z wadami prawnymi oraz aut przemalowanych, z pozmienianym wyposażeniem, jednym słowem podejrzanych.

 

Co do cen. To daruj sobie egzemplarze w Polsce do 10tys/zl nawet jeśli myślisz o remoncie a w Niemczech do 2tys marek. To niestety zazwyczaj baaardzo słabe egzemplarze. Ostatnio w classic auto zakres cen szóstek zmniejszył się z 9-20 do 6-18 co jest w mojej opinii błędne bo te najładniejsze auta znajdują sowich nabywców w kwotach 18-2X.

 

PS: Im więcej pytań zadasz teraz tym bardziej pasujące auto znajdziesz i nie dasz się nabić w butelkę :)

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Opublikowano
No wlasnie nie moge sie zarejestrowac na forum E24 :cry:

A czy ten model z allegro nie powinien miec chromowanych lusterek?

 

Pod koniec produkcji e24 wychodzily w wersji shadow - bez chromow.

Opublikowano
No wlasnie nie moge sie zarejestrowac na forum E24 :cry:

A czy ten model z allegro nie powinien miec chromowanych lusterek?

 

Pod koniec produkcji e24 wychodzily w wersji shadow - bez chromow.

 

Lusterka w cs/2 były już bez chromu niezalerznie czy szadowline czy chromline :)

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Opublikowano

Radosc, dzieki za NAPRAWDE OBSZERNA RADE :) :) :)

Juz zastaniawialem sie nad tym i wiem co chce wybrac:

635 CSI, czarne koniecznie ew z jasnym wnetrzem. skrzynia najlepiej reczna, ale jak bedzie automat to sie nie obraze:) no i koniecznie po 84 roku.

Zastanawiam sie tylko nad dostepnoscia czesci, zamiennikow i dobrych fachowcow niekoniecznie w serwisie BMW:)?

No i fakt nie chce sie pchac w tanie auto - co tanie to drogie. Wole wiecej wydac i byc spokojniejszy pozniej. mysle ze 25-30 tysiecy.

A gdzie w necie znalezc numery VIN i opis do nich?

Co do czasu to mi sie nie spieszy.. raz juz sie napalilem na auto, kupilem od rau a potem szlag mnie trafial:)

Opublikowano
No wlasnie nie moge sie zarejestrowac na forum E24 :cry:

A czy ten model z allegro nie powinien miec chromowanych lusterek?

 

Pod koniec produkcji e24 wychodzily w wersji shadow - bez chromow.

 

Lusterka w cs/2 były już bez chromu niezalerznie czy szadowline czy chromline :)

 

Aha, bo shadow line jest chyba wogole bez chromowanych listew itp? Wole jednak chromy:)

Opublikowano
Bardzo dobre podejście! Co do fachowców to w Warszawie znajdziesz kilku którzy mają doświadczenie z szóstkami. Np Adam (anijinsan) czy Mcars. Mechanicznie nie ma problemu, jeśli chodzi o blachy i lakier tu już naprawdę kwestia znalezienia odpowiedniego fachowca bo każdy ma inne zdanie.

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Opublikowano (edytowane)

Zastanawiam sie tylko nad dostepnoscia czesci, zamiennikow i dobrych fachowcow niekoniecznie w serwisie BMW:)?

fachowcy od mechaniki w warszawie sa, np. http://mcars.pl i adam podani wyzej ^ :) za blacharzami sie trzeba za to nabiegac zeby wybrac odpowiedniego za odpowiednia cene

A gdzie w necie znalezc numery VIN i opis do nich?

aplikacje do vin w necie rozkoduja ci tylko podstawowe informacje, pelne rozkodowanie vin (wszystkie dane i wyposazenie) udzieli ci BMW oraz zyczliwi ludzie w tym temacie http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=32825&highlight=vin Edytowane przez zalew
Opublikowano

A jakie sa przykladowe ceny czesci, np. zawieszenia, amory itp? No i czy sa dostepne zamienniki?

Podejrzewam ze czesci blacharskie to rarytas i trzeba znalezc blacharza ktory lubi i umie popracowac tradycyjnie mlotkiem?:)

Opublikowano

Tu masz zwykły cs/1 z chromami (oprócz tylnego zderzaka który jest z pre 82 ale przedni jest cs/1 i spoilr cs/1 wiec;) :

 

http://bigcoupe.com/buying/images/ext/e12basedeuro.jpg

 

tu masz M635 - chromy ale lusterka w mkach były w kolorze nadwozia, spoiler inny:

 

http://bigcoupe.com/buying/images/ext/85m635.jpg

 

Tu już cs/2 z chromami:

 

http://bigcoupe.com/buying/images/ext/88.jpg

 

A tu cs/2 bez chromów shadowline:

 

http://bigcoupe.com/buying/images/ext/shadowline.jpg

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Opublikowano

Dzieki Zalew za namiary:)

Radosc piekne sa! Mysle ze zwykla csi mi wystarczy:) na M mnie nie stac obawiam sie:) A na co zwracac uwage - wiem ze na pewno na blachy...

Opublikowano
Lusterka w cs/2 były już bez chromu niezalerznie czy szadowline czy chromline :)

 

Oczywiscie masz racje Radek :)

 

Na co zwracac uwage:

jak pisze radosc - na wszystko :).

Kompletne wyposazenie, zgodnosc ze stanem w jakim wyszla z fabryki, i oczywiscie (!) stan blacharski!. Mechanicznie nie ma w tym aucie wiekszych problemow - dostepne sa oryginaly jak i zamienniki.

Opublikowano

Hmm na forum 6 pisza o tej z allegro ze jest chyba ok, i ze facet ktory to sprzedaje tez jest w porzadku. Tylko o jakiej oni lodowce pisza?:)

A czy mozna w necie jakis cennik czesci znalezc?

Opublikowano
Mechanicznie nie ma w tym aucie wiekszych problemow - dostepne sa oryginaly jak i zamienniki.

 

A i sama konstrukcja nie jest przekombinowana. :P

Silnik M30 B35 (635CSi) jest twardy, długowieczny i niezawodny.

 

Warto wyczubić z jakich rąk samochód pochodzi.

 

Jeżeli był używany zgodnie z przeznaczeniem (jak na Gran Turismo przystało - długie trasy w szybkim tempie), regularnie doglądany, zużyte elementy były wymieniane na bieżąco, to w praktyce będziesz mieć samochód bardziej niezawodny niż współczesne plastikersy, naszpikowane świrującą elektroniką i projektowane pod dyktaturą kontrolerów kosztów. Za taki egzemplarz warto słono zapłacić. Komfortu i przyjemności z jazdy w ogóle nie wypada porównywać ze nowoczesnymi toczydłami.

 

Egzemplarze pałowane mogą pięknie wyglądać, ale będą skarbonkami bez dna. Ekstremalne ćwiczenia nie tylko dokopują przeniesieniu napędu. Mocno obrywa mocowanie tylnego zawieszenia, przekładni głównej.

W ogóle cała karoseria "pracuje" wtedy mocniej, niż przewidywał konstruktor, tak jakby się codziennie tłukło wóz wyjątkowo dziurawymi drogami. Po takiej dłuższej "eksploatacji" karoseria ma osłabione węzły (łączenia słupków dachu z podłogą i bokami). W takich punktach zaczyna pękać lakier / konserwacja i wchodzi żarłoczne rude...

 

Jeszcze jedno ale - E24 nie wybacza kierowcy poważnych błędów.

Dasz jej palec, może odgryźć rękę.

Żadne cuda elektroniczne nie pomogą, wszystko zależy od twoich umiejętności i rozsądku.

Ale to jest właśnie w Szóstce najpiękniejsze... :P :P

Choć przez to sporo E24 zaliczyło w przeszłości "dzwony".

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Hmm na forum 6 pisza o tej z allegro ze jest chyba ok, i ze facet ktory to sprzedaje tez jest w porzadku. Tylko o jakiej oni lodowce pisza?Smile

A czy mozna w necie jakis cennik czesci znalezc?

Opublikowano
Tylko o jakiej oni lodowce pisza?

 

Najdroższe kompletacje E24 miewały lodówkę pokładową. :shock: :mrgreen:

 

A czy mozna w necie jakis cennik czesci znalezc?

 

Strona rozrysowująca każde BMW na części + cennik:

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E24&arch=1

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Chyba była wałkowana. M6 teraz jak na lekarstwo i generalnie trzeba kupować z mechanikiem. jak nie była serwisowana to kaplica :(

 

Co do lodówki to tak wyglądała:

 

http://gotivo.com/e24/lojkacs2/ (to na 2 zdjęciu między fotelami)

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Opublikowano
Opublikowano
Radosc, a gdzie ty serwisujesz mechanicznie blacharsko swoje slicznoty? Czytalem na forum o mechaniku imieniem Marcin. Rzeczywiscie jest taki dobry jak pisza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.