Skocz do zawartości

Zakres dopuszczalnych zmian w klasycznej "wąskiej lampie"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W chwili obecnej moje autko jest dokładnie takie jak w roku 1987 (łącznie z radyjkiem :| ) i zastanawiam się na co można sobie pozwolić aby nie stracić na klasyczności swojego samochodu.

W Niemczech modele do liftingu są juz traktowane jako klasyki a na stronie e30.de znalazłem takie fajne zdjęcie (wygląda jak mój tylko że ja mam limuzyne) http://www.e30.de/classic/cindex.htm

Czy są jakieś oficjalne wytyczne co można zmienić aby nie wypaść z klubu wąskiej lampy?

Czy np zmiana świateł na zestaw in.pro (z ringami) już powoduje nieklasyczność auta?

Lagadula będzie wiedział najlepiej ale może ktoś jeszcze z klubu odpowie?

Edytowane przez mattiss
poprawiłem tytuł tematu

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano

jesli masz tak orginalnie zachowana E30 ja bym nic nie zmniela bo juz ciezko dostac ladna E30 w orginalnym stanie na waskiej lampie a np. orginalne radio daje fajny klimat ja bym nic nie zmienial :wink:

A kolega Lagadula ma swoja E30 rowniez w stanie prawie ze fabrycznym i mnie osobiscie tak sie bardzo podoba ale E30 twoja i to twoj wybor co z nia zrobisz a jesli zmniesz np, przednie lapmy to napewno nie "wypadniejsz z klubu waskiej lampy" bo jest to zmiana odwracalna ale czy warto??

moje modele
Opublikowano

Według mnie, aby zachowac czystość "klasyka" przeróbki powinny być "z epoki". Tak mechaniczne jak i wizualne.

 

Ringi niestety do nich nie należą, ale jak wiemy nikt Ci za to głowy nie urwie :mrgreen:

 

Sam mam nieorginalne radio z CD (Bawaria leży w domku), założyłem rozpórki, krótsze sprężyny i to wszystko.

Jesli miałbym zmienić coś z zewnatrz to ewentualnie tylnie lampy ciemne hella, i zbudowac replike Alpiny (przedni spojler, tylni na klapie, koła i wnetrze)

 

Jednym słowem - bez WT :norty:

 

Wszystkie zasady w classikach na e30.de są przyjęte pewnie "zwyczajowo", nie sadzę żeby ktoś je spisał. Albo jest zasada - nie tykać oryginału.

Opublikowano

E30 jest dla mnie ponadczasowm samochodem i jako jeden z nielicznych modeli przy umiejętnym dawkowaniu "pewnych" dodatków potrafi wyglądać przecudnie (nie mam na myśli Agro dodatków).

I tu odzywa sie moja podwójna natura:

Z jednej strony podoba mi się szeroka felga, niska zawiecha, dobry wydech i pare dupereli.

Z drugiej strony - jak ta nią patrze to mi serce się ściska jak miałbym jej zrobić taka krzywdę :cry2:

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.