Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam Bmw e36 325i ( M50B25 1991r. Przedlift ). Auto w ostatnim czasie miało lekkiego dzwona i po powrocie od blacharza czy też lakiernika lewe przednie koło jest cofnięte względem prawego o kilka mm. Wymienione zostały wachacze ( ponieważ początkowo myślałem że to może być problemem ), i drążki ( wachacze i drążki po obu stronach ) oraz zmieniony został stablizator na wzmocniony. Zmierzone zostały odległości między środkami kół ( z zewnątrz ) i różnica z lewej strony wynosi =/- 2cm. Zakładam że problem leży w zawieszeniu tylko w którym do końca miejscu. Zbieżnośc została ustawiona bez problemowo ( kierownica jest na prosto ) i auto przy prędkościach do 50-80 km/h prowadzi sie dobrze ( jeśli chodzi o jazde prosto ) jednak problem pojawia się przy skręcaniu w lewo. Koło zaczyna zawadzać o nadkole i ociera i ciężko zrobić nawet jeden pełny obrót. Istnieje szansa że taki problem był już i przed kolizja jednak wówczas auto nie posiadało nowych opon ( kwestia profilu i bieżnika po poprzednich prawie nie było ) przez co nie było to odczuwalne ( Jednak jest to mało prawdopodobne ). Czy wie ktoś co może być powodem????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.