Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Próbuję dojść co się dzieje z N20 (f30 328i). Bardzo twardo pracuje szczególnie na zimnym, dodatkowo ma bardzo słaby dół. Kiedyś już pisałem o początkowych objawach gdzieś, ale zacząłem się bardziej szczegółowo przyglądać. Mam błąd 1C0204 (engine oil pressure control valve) oraz dziwne wartości na jałowym na Vanosie dolotowym bo skacze w okolicach minus 30 do minus 40 (wydechowy trzyma się na plusie). Nie bardzo wiem gdzie szukać. Zamieniłem actuatory ale nie pomogło. Ktoś wie o co może chodzić? I co to za zawór ciśnienia który wyrzuca błąd? Bo szukam tego elektrozaworu i też nie mogę znaleźć 😄 Wrzucam wartości i skan błędów z ISTA.

IMG_6372.jpeg

IMG_6361.jpeg

IMG_6355.jpeg

Opublikowano

Blad ogarnięty 🙂 Wtyczka była wypięta od zaworu regulacji ciśnienia (hydraulic valve pod przepustnica). Została kwestia tych wartości vanosa czy coś jest może nie tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.