Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
Potrzebuję pomocy przy moim BMW.. silnik B46B20(USA)
Zaczął wypadać mi sporadycznie zapłon przy wiekszym obiązaniu na 1,4 cylindrze.
Wymieniłem świece, oraz podmieniłem cewki i wtrysk miejscami. Problem sie nie przeniósł.
Po kilkudniowej jezdzie autem z problemem zauważyłem, że zapłon wypada na każdym cylindrze.
Zalałem specyfik do czyszczenia wtrysków do paliwa wyjezdłem do samego dna.
Sprawdziłem:
-wiązke, wtyczki etc.
-czujniki wałków rozrządu
- przepływke
- czujniki powietrzała doładowania temp ciśnienia
- jakośc paliwa (zbiornik czysty paliwo czyste)
- nowe świece, cewki
- kompresje
- szczelność kolektora dolotowego
- ciśnienie paliwa na listwie
- kalibracje valvetronica wtyrskiwaczy za pomoca isty
i dalej brak znalezionej przyczyny.

Po kilku kolejnych dniach jazdy, auto zaczeło pracować tylko na dwa cylindry.
Komputer pokazał błąd - wtryskiwacz 1,4 zwarcie w obwodzie..
Odłączyłem wiązke od samego DME, komputer dalej widzi zwarcie na dwóch wtryskiwaczach.
Stwierdziłem że uszkodził się sterownik.. Wymieniłem na używany, przegrałem wszystko ze swojego zamontowałem,
auto odpaliło zwarć na 1,4 wtryskiwaczu nie ma, lecz dalej zapłon wypada losowo na różnych cylindrach...

Panowie prosze pomóżcie, może ktoś spotkał się z takim problemem?
bo już trace cierpliwość 😄

Dziś przyszedł mi jeszcze czujnik położenia wału i postaram się jutro go wymienić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.