Skocz do zawartości

35d m57n2 praca przepustnicy podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry, 

podczas diagnozowania krótkich interwałów z DPF jak na ogólny stan silnika zauważyłem pewną rzecz która mi nie pasuje a po przejrzeniu wszystkich postów na forach ENG i polskich prawie w ogóle informacji na ten temat.

Auto jest w pełnej serii:

- 6 nowych wtryskow piezo

- regenerowany kolektor z klapkami

- nowy EGR + nowy elektrozawór

- nowa lambda

- kompresja 28/28.5 na wszystkich garach

- dolot ma nowe rury do i z IC oraz został sprawdzony ciśnieniowo dymiarką 

A wiec; Czy przepustnica podczas jazdy powinna się przymykać do pewnego stopnia w określonych warunkach czy powinna być w pełni otwarta cały czas do zgaszenia silnika?

obserwuje, że podczas jazdy równomiernej lub przyspieszając i następnie odpuszczenie gazu potrafi się ona przymknąć na 35%- 60% czy to jest  normalne? Zauważyłem że wtedy najczęściej występują skoki sadzy o kilka gram. 

-  przymykanie przepustnicy nie powoduje żadnych symptomów/ nie wpływa na jazdę 

- brak błędów w sterowniku

- testy w ISTA przechodzi bez problemu

- auto utrzymane pedantycznie, gdybym miał żonę wyrzuciła by mnie z domu 😉 

dpf wypala się 180/350km w zależności czy miasto czy trasa.

proszę o porady!

pozdrawiam 

Edytowane przez michul
Opublikowano

A jakby komuś się nie chciało czytać tego wywodu 😛

to krótkie pytanie: czy to normalne, że ECU/DME wysterowuje przepustnicę podczas jazdy w odpowiednich warunkach czy powinna być tylko i wyłącznie otwarta 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.