Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że to pierwszy chyba post to przede wszystkim witajcie Koledzy - miło być w tak zacnym gronie.

Od kilku lat użytkuję BMW 430i xdrive z silnikiem 2.0 benzyna. I niedawno zaczęły się problemy z ciśnieniem oleju. Przy wizycie u mechanika - wymiana podstawy filtra oleju - lał się płyn chłodniczy na kompie wyskoczył błąd dotyczący ciśnienia oleju. Oddałem auto i stwierdzono, że to czujnik ciśnienia oleju. Wymieniono go i usłyszałem że wszystko jest ok. Wyjechałem z warsztatu i po przejechaniu 30 km komunikat, aby zjechać natychmiast i nie kontynuować jazdy ze względu na niski poziom właśnie ciśnienia oleju. Czekam teraz na diagnozę słyszę, że pewno pompa ciśnieniowo próżniowa oleju albo nawet panewki wału korbowego. Jaka będzie diagnoza - zobaczymy - pytanie  czy mieliście podobny problem u siebie? I druga sprawa która mnie dręczy - czy przy wymianie czujnika ciśnienia oleju nie można było wkręcić manometr i sprawdzić faktyczny dane jeśli chodzi o ciśnienie oleju? A może nie ma takiej opcji i jedynie można to odczytać na komputerze? Nie chcę bez powodu spierać się z warsztatem - nie mam tutaj odpowiedniej wiedzy. Będę wdzięczny za informacje od Was. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.