Skocz do zawartości

N46T X1 E84 110 kW 2.0 benzyna 150KM - zerwany gwint miski olejowej !?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie , od czasu zakupu minął rok jak kupiłem w/w X1 w/g sprzedającego między innymi był wymieniony olej.

Więc po roku przyszła wymiana z mojej strony i tutaj ZONK !

Po wyjęciu olej był czarny a taki przy benzynie moim zdaniem nie powinien być skoro regularnie był wymieniany !  

Ale do brzegu podczas próby odkręcenia śruby spustu oleju miski olejowej okazało się ,że gwint jest zerwany i olej pocił się przez tak ujowo zrobioną robotę polskiego druciarza ! 

Byłem na warsztacie się zorientować i zaproponowali wymianę miski z robocizna cos około 900 złotych !

Czy tego nie da się gwintownikiem zrobić ? ( dać nową o jeden numer większa śrubę ) 

Jaki tam jest rozmiar śruby ? 

Czy do wymiany tej miski oprócz zdjęcia osłon i plastiku trzeba cos szczególnego odkręcać ? ( tłumik na przykład ) 

Jak postępować z czujnikiem oleju ,żeby go nie uszkodzić ? 

Pomoże ktoś ? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.