Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio pojawiał mi się błąd ciśnienia oleju i postanowiłem zrobić inspekcję dołu silnika. Oczywiście wygrzebałem kawałki starego rozrządu ze smoka itd... ale co mnie strasznie zdziwiło znalazłem zamek zaworu gdzie jedna cześć była w całości a druga w kawałkach. Rozebrałem górę i okazało się, że zerwało zamek na ostatnim zaworze wydechowym a sama dźwigienka jest przekrzywiona i porysowała wałek. Proszę o pomoc co to mogło spowodować?? Zawór zamknięty, siedzi mocno. Auto normalnie jeździło. image.thumb.jpeg.7de1e3b7376dd29ffe17bb6e310d52e1.jpeg

Opublikowano

Dzisiaj wyciągnąłem wałek wydechowy. Zawór stoi zawieszony... Co więcej dźwigienką dość mocno oparła się o głowicę i dlatego nie spadła sprężyna z podkładką.  Nie mam pojęcia dalej dlaczego tak się stało. Jedyny trop to zima kiedy byłem w górach i był jakiś znak na wielkim mrozie przy odpalaniu. Miałem problemy z wypadaniem zapłonu ale po wymianie świec i cewek wszystko wróciło do normy ale faktycznie może ze dwa razy miałem błąd spalania na 4 cylindrze i to tylko na trasie. Niedawno pomierzyłem ciśnienia i wszystkie cylindry były w porządku a więc sądzę, że zawór jest zamknięty całkowicie. Szkoda mi auta bo ma mały przebieg a tu takie rzeczy. Na dniach będę ściągał głowicę i zobaczymy co dalej... 

IMG_4159.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.