Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. Jak w temacie, zwiększał ktoś moc w n47 184km? Auto F20, 2012r, 120d. Mam już softa na 215KM i 450nm, jednak jak zawsze zrobiło się zbyt mało. Widziałem kilka projektów na YT, jeden ma jakąś turbo hybrydę, DP, większy IC, pompę z B47 (mam taką w domu) i wyszły okolice 300KM na silniku, 271KM na kołach. Drugi ma pompę CP4.2 z N57, turbo gtb2056vzk na customowym kolektorze wydechowym, wzmocnione sprzęgło, cooler i dp. Generuje moce powyżej 300KM...

Jednak mi wystarczą okolice 240-250km, ale zdecydowanie wolałbym zachować DPFa w swoim aucie. Myślicie że to wykonalne jak najmniejszym nakładem pracy i pieniędzy? Czy turbo hybryda, pompa z b47 i ewentualnie cooler wystarczy?  

414527680_759899936156123_7700702398578386226_n.jpg

Opublikowano

Wpadłem również na pomysł montażu turbo z N57 245km , tylko jest ono na obejmę, nie śruby jak wszystkie N47. Chciałem to połączyć z kolektorem wydechowym z B47 które jest przystosowane właśnie pod turbo na obejmę. Tylko ciekawi mnie czy nastawnik będzie działał, jaki będzie dół no i też co ważne, czy chłodnica EGR i dpf będzie normalnie pasował...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.