Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem w swoim bmw e46 m43b19, a mianowicie zaczęło się od tego że rozładowywało mi akumulator, sprawdziłem ładowanie było 12v, zmieniłem zatem alternator ładowanie skacze od 11v do 14v na akumulatorze, lecz gdy wepnę miernik bezpośrednio za alternatorem ładowanie pokazuje 14v na jednym jak i drugim alternatorze. Co może być przyczyną? Kable masowe oczyszczone, akumulator sam w sobie dobry.
drugi problem jest taki, że gdy nie odłączę akumulatora na noc to rano nie odpali, ale gdy odłączę klemy to normalnie odpali.

Dodam, że przy używaniu wycieraczek, czy na przykład kierunkowskazów światła przygasają.

Edytowane przez Trawis
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Masz multimetr? 

Wepnij się miedzy kleme a aku i sprawdź ile amper pobiera auto. 

Później zamknij auto i odczekaj nie wiem z 2 minuty może z 5 i autko powinno się uśpić. Wtedy sprawdź jeszcze raz. (w sumie to multimetr możesz mieć cały czas tak podpięty)
Jeśli zobaczysz że ciągle masz spory pobór prądu to weź jakiegoś kolegę żeby obserwował multimetr, a Ty odpinaj po jednym bezpieczniku, jak pobór nagle spadnie to wiesz już gdzie szukać złodzieja.

Jest pełno filmików na ten temat jak znaleźć złodzieja prądu w aucie, wiec nawet jakbyś nie wiedział jak wpiąć miernik i jak go ustawić. Tam na bank bedzie wszystko czarno na białym.

Powodzenia i daj znać czy się udało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.