Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

posiadam BMW e91 z silnikiem n46b20. Wymieniłem w nim wszystkie przewody od płynu chłodniczego, ponieważ guma sparciała i przeciekały, wymieniona jest też pompa wody, termostat z obudową.

Kiedy temperatura na zewnątrz zaczyna dobijać do 25 stopni (i więcej), to naturalne, że klima w nagrzanym samochodzie ze skóra jest czasem potrzebna. Jednak jak jadę na niej jakieś 5-10 minut samochód wywala mi żółta kontrolkę przegrzania silnika, a jak to zignorowałem (dla testu) to wyświetlił czerwoną.

Dodam, że przy temperaturach nawet rzędu 35 stopni i w pełnym słońcu, ale bez włączonej klimy, silnik się nie grzeje 

Nie wiem czy to istotne, ale zauważyłem ze przy temperaturach rzędu nawet 15-18 z kratek wentylacyjnych do kabiny leci dalej bardzo ciepłe powietrze, mimo że temperaturę mam ustawiona na najniższa, plus ostatnio zauważyłem, że kiedy wyłącze wentylator w jadąc samochodem (czyli kiedy posiadam jakąś prędkość), z kratek wentylacyjnych nie wydobywa się w ogóle powietrze (sprawdzałem w kilku różnych autach i jednak coś zawsze lekko leci), ale totalnie nie wiem czy to ma jakiś związek.

Prosiłbym o pomoc, bo trochę strach na trasę jechać latem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.