Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem musze wymienić prawy dolny wahacz nowy wahacz już leży w garażu, ale po ściągnięciu koła zauważyłem, że nie mogę się dostać bezpośrednio do śrub, które musze odkręcić. Jeśli by mi mógł ktoś napisać, co trzeba odkręcić po kolei i jak wybić tą gałkę (sworzeń), co jest razem z wahaczem dolnym to byłbym bardzo wdzięczny.

Dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano
żeby wymienić wachacz trzeba odkręcić od spodu amora 3 śruby na klucz 19 i jeszcze drązek kierowniczy (końcówke) potem odkręcasz najlepiej obydwa wachacze od karoseri i już to całe ustrojstwo masz w garści troche roboty jest ale tak jest najlepiej to całe odkręcić żeby sie dostać do nakretki wachacza dolnego
BMW sie nie psuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.