Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam BMW F36 430i z Sportowym układem kierowniczym 2VL.

Od nowości jest dziwny problem z prowadzeniem samochodu.


Kierownica jakby na zmianę usztywniła się i luzowała.


Wymieniono już w ASO 2 razy przekładnie, sterownik główny FEN.


Problem jak był tak jest. Natomiast ostatnio zauważyłem pewną zależność.

Kiedy jadę autem - prowadzi się dramatycznie, stanę i rozpocznę reset ciśnienia opon, od razu zaczyna kierownica być sztywna, chodzić płynnie - jakby problem znikł. Lecz problem od razu powraca kiedy reset ciśnienia opon wykona się w 100%.


Dodam że nie ma znaczenia jakie koła zestaw letni/zimowy.


Ktoś powie co może być winowajcą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.