Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, internet przeczytany już cały i to dwa razy więc muszę zapytać sam.

Kupiłem 318i, brak był ciepłego nawiewu więc wymieniłem szczotki

w pompce elektrycznej i ogrzewanie było ale bardzo szybko "stygło".

Pomysł pad na termostat bo dolny wąż ciągle był zimny.

Teraz jest ciepło więc ciężko określić jak z tym ogrzewaniem.

Problem pojawił się gdy oddałem auto do warsztatu na wymianę termostatu,

zbiorniczka wyrównawczego (brak pływaka) i poprosiłem o sprawdzenie profilaktycznie pompy wody.

Pompa miała zostać sprawdzona także ze względu na charakterystyczne "wycie"... "buczenie"


Mechanik zmienił cały płyn na rekomendowany przez BMW, zmienił pompę,zbiorniczek i termostat.

Po wykonaniu jazdy testowej poinformował nas że wąż na dole nadal jest zimny, słychać bulgotanie i że to prawdopodobnie uszczelka.



Wiem że to myślenie życzeniowe ale może macie lepsze pomysły niż ściąganie głowicy.

Proszę o pomysły

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Płyn czysty, olej czysty, płynu ubywa!

Nieszczelności nie widać. Schodzi jakieś 100ml na 100km

Gdy sprawdzam rano stan to po nocy i około 20 godzinach

słychać wyraźne stuknięcie więc układ trzyma ciśnienie co może świadczyć o szczelnosci.



Po odpowietrzenia węże nie puchną termostat działa poprawnie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Aż nie wierzę że przy prawie 300 odsłonach nikt nic nie napisał.... Nigdzie nie ma opisanej procedury odpowietrzania

krok po kroku.... Jest dużo informacji ale żadnych konkretów


Ponownie zapowietrzylem układ ponieważ postanowiłem kolejny raz zmienić zbiorniczek

Proszę o pomoc w odpowietrzaniu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.