Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forum.


Problem polega na tym że jadąc że stałą prędkością przykładowo 100km/h i puszczeniu gazu obroty najpierw spadają o jakieś 200-250rpm i dopiero wtedy dopiero wtedy zaczyna hamować silnikiem. Podejrzewam że nie zapina się lock-up, tylko czemu? Samochód ma 150tys nalotu. Wymieniłem konwerter na regenerowany, rozebralem mechatronike (zero zabrudzeń na filterkach i zawodach) i wymieniłem akumulatorki (wyglądały prawie jak nowe), skasowałem adaptacje. Ktoś wymontowal hak wraz z modułem ale nie wykodowal go i skrzynia ma błąd brak komunikacji z modułem przyczepki. Skończyły mi się już mądre pomysły stąd moje pytanie, czy po zapięciu przyczepki skrzynia przełącza się w inny tryb pracy i działa jak teraz u mnie czyli tak jak by nie zapinana lock-up?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.