Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, zanim zacznę to przekopałem już chyba cały internet. Ręce mi opadają....


Do rzeczy. Mam od niedawna e46 2.8 do driftu. Rzeczy które w nim robiłem (może się przyda) odkąd kupiłem to:

UPG, wzmocnienie wózka + poli na wózek, nowa odma, nowe czujniki położenia wałka (wywalało błędy, czasem długo kręcił i później nie miał mocy od dołu), wycięte katy (usunięte też w kompie)


Otóż problem polega w tym, że chcąc jej kopnąć ze sprzęgła na 2 biegu nie jest w stanie przenieść mocy i wypchnąć auto bokiem lub nawet zakręcić tylnymi kołami. Uczucie jakby się dusiło. Sprzęgło się nie ślizga i ponoć Niemiec je wymieniał jakieś 10k km temu.


Sprawdziłem też z ciekawości przepływkę od kolegi z 2.8. Bez zmian.


Może tu znajdę chociaż jakąś poszlakę, bo ręce mi już opadają :(

Liczę na jakąkolwiek pomoc! Dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie czujniki położenia wałków założyłeś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.