Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie !

BMW E61 525D M57D25 177KM


Podczas zakładania kolektora ssącego z nowymi uszczelkami, nadarzyła mi się bardzo przykra sytuacja..

Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego, lecz nie byłem pewien że tam trafiłą

I odpaliłem silnik na dosłownie 30sek, i z korka wlewu oleju słuchać takjakby tą podkładkę jak gdzieś podskakuje


Czy ktoś może ma pomysł jak wybrnąć z tej sytuacji?


Chyba będę zmuszony zdjąć głowicę

Pytanie najważniejszę, jak zablokować rozrząd, wał napędowy w tej jednostce, zeby bez najmniejszego problemu zdjąc głowicę?


Jezeli taki temat już się pojawił przepraszam z góry


Pozdrawiam

Opublikowano
Po odkręceniu korka wlewu oleju słychać pracę pompy vacum to normalne w każdym m57 tak jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.