Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Niedawno mialem wypadek autem dosyc mocny przy około 50kmh uderzylem w barierkę na autostradzie.

Problem polega na tym ze przed uderzeniem wszyetko w aucie śmigało. Teraz kiedy juz rozebralem caly przod aby przelozyc inny to nie dzialaja kompletnie zegary i silnik raz odpala a raz kreci rozrusznikiem jak glupi i nic. Podlaczylem inpe i pomijajac wiadome bledy z czujnikow temperatury itd to wyskakuje ciagle błąd ews manipulation ktorego nie idzie skasowac (podejrzewam ze przez ten blad auto raz pali a raz nie.) bezpieczniki wszystkie w schowku dobre tak samo 4 przekazniki za schowkiem. Próbowałem zrobic synchronizacje ews ale ciagle wyskakuje błąd i nie mozna polaczyc sie z ewsem przez inpe. Co jeszcze mogę sprawdzic pod maską póki mam rozebrany cały przód dostep bedzie o wiele latwiejszy. Dodam jeszcze ze zegary nie maja podświetlenia i swieci tylko kontrolka abs oraz poduszki ktore po chwili gasna. Prosze o pomoc i pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E46 odpala bez zegarów, więc skup się na ews, jak nie przechodzi synchronizacji to kup używany i trzeba zrobić klona. Oczywiście możesz wcześniej wypiąć wtyczkę od modułu ews (po lewej stronie kierownicy pod deską, dostęp od dołu), kontakt w spray i spróbować, ale jeżeli to pomoże to prawdopodobnie tylko na chwilę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.