Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

posiadam e87 2004 z silnikiem n46 b20. Od jednego z mechaników, który sprawdzał cewki dostałem informację że powoli w jedynce zaczyna się robić problem z wałkiem mimośrodowym (pośrednim). Takie stwierdzenie miało paść po drganiach drążka zmiany biegów. Wydaje mi się to trochę dziwny sposób stawiania diagnozy na przyszłość.

Czy występują inne objawy zacierania się tego wałka?

Z tego co wiem jedyne możliwość jego sprawdzenia to rozbiórka silnika...

Czy to powszechna wada silnika n46 oraz ktoś może orientuje się jaki jest koszt wymiany tego wałka?

Jeśli wątek się powtórzył, przepraszam i proszę o usunięcie wątku, ale nie znalazłem podobnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.