Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć


Mam problem z moją E91. Auto ma 275 tys km. Świeżo (początek lutego) po wymianie rozrządu u braci Fąfara pod Bierutowem. Na początku stycznia wymiana pokrywy zaworów, oryginalna pękła / rozszczelniła się. Auto z 5-7 tys km temu miało wymieniany EGR.

I teraz opis problemu. Odpalam Bunie po nocy, przejeżdżam bardzo spokojnie dystans 3 km po czym podczas pracy na biegu jałowym obory falują. Jak silnik się rozgrzeje, czyli przejadę kolejne 3/5 km wszystko jest okej. Nie zauważyłem spadku mocy, zwiększonego apetytu na paliwo, tylko falowanie.

Dodam jedynie że mam skrzynie automatyczną. Co ciekawe poza zapisanym w historii błędem filtra cząstek stałych, komputer nic nie pokazuje.


Jakieś pomysły ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.