Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegow mam taka prosbe czy mogl by mi ktos opisac szczegolowo wymiane uszczelki pod glowica(silnik2.0 m50 93 rok vanos)chodzi mi glownie na co zwrocic szczegolna uwage.Czytalem post kolegi roberta w dziale "zrob to sam" ale mie wiem czy mi to wystarczy.Chce rowniez zregenerowac vanosa ,naprawe planuje zaczac od czwartku mam troche ograniczony dostep do internetu dlatego za wszystkiue posty z gory dzikuje.Mam potrzebne mi do tego narzedzia jestem mechanikowaty ale takiego rozrzadu jeszcze nie robilem.Naprawe robie z tego wzgledu ze prawdopodobnie padla uszczela ,plyn ubywa i na korku slimak sie robi.Za wszystkie posty z gory dziekuje i pozdrawiam Seba.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
Opublikowano
płyn moze ubywać przez coś innego a uszczelka jak pada to silnik sie grzeje wywala wode znak szczególny brak ogrzewania z twojego opisu to widze ,ze silnik jest nie dogrzny (osad na korku) i lepiej jak nie wiesz jak to sie robi to sie za to nie biez bo ustawić rozrzad to nie tak chop i jeszcze ustawić vanos żeby nie tłukł to tez nie takie proste także lepiej badź pewny tego co chcesz robić a dopiero potem rób ale samemu nie radze bo bedzie bida
BMW sie nie psuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.