Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj w powrocie do domu przytrafiła mi się sytuacja, gdzie na trasie przy prędkości około 110km/h zaczęła mi wskazówka temperatury uciekać z pionu i się przegrzewać, przy zwolnieniu do 70km/h wskazówka wróciła do pionu. Przed samym domem zapaliła się kontrolka plynu chlodniczego i jest aż do teraz. Z rana gdy auto wystygło sprawdzałem poziom płynu i widać ewidentnie ze plywak się zawiesił, wychodzi dopiero na górę gdy jest cały zbiorniczek plynu( kontrolka nadal się świeci). Po zakręceniu korka z pełnym zbiorniczkiem i odpaleniu auta i zostawieniu go na parę minut plyn ten znika do poziomu jaki był wcześniej. Wycieków nigdzie nie widzę. Spotkał się ktoś z podobnym problemem?


E46 silnik m43b19

Opublikowano

Coś kręcisz koleżko.

Pływak od poziomu który ty widzisz to nie ten sam który wskazuje poziom na desce.

Wyciek w takim przypadku musisz mieć, jeśli nie z przodu na wężach, chłodnica-termistat, zbiornik -glowica, to może lecieć z pod zbiorniczka lub niego samego jeśli pękł lub co najbardziej prawdopodobne z roz... uszkodzonego króćca z tyłu silnika. Wjedź na kanał zdejmij osłonę silnika i sprawdź. Lub odkręcić całe podszybie gdzie filtr kabinowy i zobacz od góry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.