Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze swoim e46. Samochód jest po swapie z 1.8 na 2.5 192km (N54B25). Samochód po mocniejszym wciśnięciu gazu szarpie/muli. Po przekroczeniu 3,5-4 tys obrotów tego szarpania czy jak to nazwać można nie czuć. Tak samo przy powolnym dodawaniu gazu. Samochód posiada instalację gazową. Błędów aktualnie nie ma. Wcześniej z błędów było wypadanie zapłonu na 3 tłokach. Zmieniłem świece i cewkę. Po złożeniu było jeszcze gorzej. Wcześniej wypadał zapłon tylko na benzynie. Już sam nie jestem pewien czy to wypadanie zapłonu. Od czego w takiej sytuacji najlepiej zacząć?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od poprawy kodu silnika, to m54b25. Komputer z inpa i podaj masę powietrza na wolnych obrotach po pełnym rozgrzaniu i bez odbiorników prądu (nawiewy, grzane stołki, klima, światła), następnie pokaż korekty paliwowe i pracę sond - 30 sekund na wolnych obrotach, dodaj gazu i znowu 30 sekund na wolnych obrotach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.