Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam następujący problem, a mianowicie auto po prostu nie odpala, raz odpali, raz nie. Przeważnie trzeba próbować kilkanaście razy i zaskoczy, jak już chwile się pojeździ to nie ma tego problemu. Podłączyłem kompa i pokazał błąd 4B90 - Kontrola ciśnienia szyny paliwowej przy uruchomieniu.

Później przy próbie odpalenia samochodu dalej nic, odpiąłem ten czujnik na listwie i odpalił, podłączyłem spowrotem i już nie odpalił, lecz to najwyraźniej był przypadek, bo po zrobieniu tych samych czynności dalej nie odpalił. Proszę o pilną pomoc.

Inne błędy to:

4212 - obwód prądowy świecy żarowej cylindra 1 (nieciągły)

4222 - obwód prądowy świecy żarowej cylindra 2 (nieciągły)

4242 - obwód prądowy świecy żarowej cylindra 4 (nieciągły)

Czy tutaj to akurat tylko świece do wymiany? Sterownik pomijam, bo jest wymieniony

Myślałem też, że może immo go odcina, ale komputer pokazał tylko jeden błąd:

10 - klucz 2 nierozpoznany (obecny)

Czekam na odpowiedzi, z góry dziękuje.

Autko to E46 318d 116KM CR 2003r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki masz sterownik świec? Nowy nie oznacza, że sprawny (hugo czy tam huco jak kto woli).

Problem z rozruchem jest przez błąd 4B90, zrób test przelewowy, jeden z wtryskiwaczy może dawać na przelew i stąd taki efekt. Pompa progowa pracuje jak zawsze? Kilkadziesiąt sekund na zapłonie? Nie jest głośniejsza niż zwykle?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Sterownik jest regenerowany Beru, mam zdjęcia jak to wygląda po regeneracji i wygląda ok. Z pompą chyba wszystko ok, bo nie zauważyłem żeby głośniej chodziła. A czy od tego klucza też coś może być? Bo drugim próbowałem to chyba jest rozkodowany bo tylko na zapłon idzie przekręcić, a rozrusznika nie słychać, z pierwszego normalnie tylko kręci cały czas
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak manirk napisal. 4b90 to teoj problem. Za niskie ciśnienie na szynie. Zacznij od przyjeżeniu sie pompie progowej, jak bedziesz wymienial to od razu z filtrem paliwa. Jak pompa smiga to idziesz do wtrysków.

Caly system swiec tez do obejrzenia. Majac bledy trzech kabel zasilajacy jest sprawny. Niestety reszte trzeba zweryfikować. Sterownik wyjąć i go obmierzyć jak na filmiku. Tylko przy 4 garach, swiece sa na pinach 1234.


Przez wtyczke od sterownika pomierz też swiece. Mają mieć max 5 Ohm. Piny masz opisane na sterowniku w gnieździe. Pin1 to pierwszy gar, itd.

To ci powie co jest nie tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.