Skocz do zawartości

Zakup e87


Randomowy Typ

Rekomendowane odpowiedzi

Mam to auto z tym silnikiem, ten sam rok produkcji. Ma już najechane 196 tys. km. Od nowości w rodzinie. Z usterek jakie się trafiły przez te kilkanaście lat to:

-wymiana pierścieni ABS na obu tylnych półosiach + zakup czujników ABS - 180 tysięcy przebiegu

-wymiana uszczelniaczy zaworowych w ubiegłym roku (stare były już nieszczelne i silnik zaczynał palić olej) 180 tyś. przebiegu

-wymiana kompletu świec i cewek

-wymiana rozrządu (łańcuch, ślizgi, napinacz, łańcuch pompy oleju) - przy 175 tysiącach -to była główna bolączka tych silników -wadliwy napinacz. przed zakupem zweryfikuj czy rozrząd był robiony, jeśli nie to po zakupie zrób go od razu.

-wylany amortyzator z tyłu - po 185 tysiącach - wymieniłem oba ,wraz z mocowaniami i poduszkami.

W tym aucie jest dwumasowe koło zamachowe ,to największy generator kosztów - mnie już powoli czeka wymiana wraz ze sprzęgłem to blisko 4 tysiące złotych (samo koło w bmw to 6 tysięcy zł) (nie liczę zwykłej eksploatacji - klocki, tarcze, oleje) To prosty silnik, nie jest demonem mocy ale auto prowadzi się świetnie, jak przyklejone do drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.