Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema, jestem od niedawna nowym posiadaczem E91 wcześniej miałem E46 i mam kilka pytań. Planuje wyrzucić zawór CDV temat dobrze znany tutaj na forum, bo trochę o tym poczytałem i wiem, że prawdopodobnie tutaj leży u mnie problem z kangurami na zimnym silniku plus do tego pewnie słabej jakości płyn hamulcowy który jest zalany i w dodatku nie wiadomo kiedy był wymieniany więc te dwie rzeczy na siebie się nakładają przy kangurzeniu. Więc do rzeczy, planuje od razu wymienić płyn hamulcowy przy pomocy pompek ciśnieniowych które można znaleźć na allegro za parę złotych i jak to powinno odbywać się w samochodach z ABS oraz ESP? Trzeba to robić na załączonym zapłonie bądź odpalonym silniku? Czy zaczynamy ściągać płyn standardowo od najdalszego zacisku od pompki czy może od najbliższego, bo taką teorię też wyczytałem jeżeli mamy właśnie ABS oraz ESP i drugie pytanie. Gdy toczę się na wstecznym i przy ruszeniu w przód słychać delikatne puknięcie z tyłu samochodu i czy to może być ta nieszczęsna podpora wału nr9 która występowała w e46 czy może jakieś gumy na wózku? Dodam, że ostatnio gdy tak ostro i w miarę szybko wszedłem w zakręt na skrzyżowaniu również chyba usłyszałem to puknięcie. Dzięki z góry za wszelkie sugestie oraz pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.