Skocz do zawartości

BMW e36 328i ślizgający pasek?


Krzychu122

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, od ponad roku borykam się z dziwnym problemem, otóż podczas przyśpieszania (najczęściej 3 bieg, ale ma to raczej miejsce w momencie gdy silnik jest najbardziej obciażony) czuje sekundowy spadek mocy i w tym momencie słysze pisk.

Z początku myślałem że to hamulce, wymieniłem przód i tył komplet na ATE i zregenerowałem wszystkie zaciski. Potem stwierdziłem że to może byś ślizgający pasek - wymieniłem wszystkie paski i rolki, łożysko alternatora, pompe wody, koło pasowe pompy wody.

Nie mam pojęcia co to może być, od początku gdy mam auto jest bardzo słabe wspomaganie, może to wina pompy wspomagania która obciąża układ i powoduje ślizganie się paska? Dodam że nie huczy po max skręcie.

Od jakiegoś czasu po rozgrzaniu silnika zauważyłem również że podczas pracy na wolnych obrotach czasami słychać 1-2 sekundowe dzwonienie (dźwięk zbliżony do luźnej podkładki/śruby).

Kolejnym problemem jest huczenie po włożeniu transmitera w zapalniczke. Mam transmiter xiaomi, po włożeniu w zapalniczke słyszę huczenie które wraz ze wzrostem obrotów jest coraz głośniejsze i przy spadku jest ciszej.

Dziwne objawy :D

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.