Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Od około trzech miesięcy zauważyłem więszky spadek mocy. Jak auto ma włączoną klimatyzację to tak naprawdę jakby w ogóle nie przyspieszało od 80km/h. Często falują obroty na biegu jałowym nie jakoś drastycznie. W dodatku nie wiem od czego tak się dzieje ale jak jest na luzie i chce "depnąć" albo lekko wcisnąć gaz to na początku się dławi na sekunde i potem dopiero wchodzi na obroty. Zapalił się check engine, po podpięciu pod komputer pokazały się błędy 112,171 i 135. Ostatnio wymieniałem czujnik położenia wałka rozrządu i skasowałem błędy ale po 2 dniach znowu zapalił się check. Z tego co czytałem to jeszcze ludzie próbowali wymienić odmę i dise ale boję się ładować w koszty jak czytam, że innym to nie pomogło. Sondy pracują elegancko. Zastanawiam się jeszcze nad przepływką i krokowym ale sam nie wiem. Proszę o jakieś porady.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej błędy odczytane w inpa. Jakiej firmy czujnik?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.