Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po zdjęciu pokrywy zauważyłem niepokojące oznaki z pewnością oznaczające wycieki. Co to może być i jak to naprawić :D ?


Sytuacja 1

b0dbef5a1f954.jpg

237f1cfdec230.jpg

Potrzebuję ustalić co to za przewód i dlaczego jest umazany czarnym tłustym nalotem.


Sytuacja 2

https://zapodaj.net/f0fa8b9e302c6.jpg.html

f0fa8b9e302c6.jpg

Biały osad to zapewne z płynu chłodniczego. Jakiś czas temu dolałem ponieważ wyświetlał się komunikat o niskim stanie.


Ktoś się spotkał z którymś z powyższych?

Opublikowano

Jeżeli chodzi o problem nr1

Odkryłem, że jest to odpowietrzenie odmy. Pytanie dlaczego jest to wszystko mocno spocone na łączeniu tego przewodu. Czyżby separator puszczał olej?

Wystarczy wymienić w odmie sprężynę, gumę i ten korek czy jednak problem jest bardziej złożony?

Z tego co czytałem jeżeli puszcza olej to może to oznaczać przedmuchy, puszczanie oleju na pierścieniach cylindrów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymień rurke na nową. Oleju tam zawsze troche będzie. Mozesz wymienić to co się da, jesli chodzi o odmę, w N47, bo troche już lat guma ma za sobą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.