Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie to wiem, że mamy już tematy związane z tym kodem lecz chciałem to przedstawić na swoim przypadku ponieważ z takim opisem się nie spotkałem i może to komuś pomoże.

Nie posiadam dokładnego programu diagnostycznego, lecz prosty interfejs z all* za 100-pare zł który podłączam przez usb do telefonu lecz aktualnie nie mam możliwości sprawdzić tego dokładniejszym interfejsem.

Samochód to BMW E90 2.0i N46B20B

2CA2
Raw code: 2CA2
ECU: 12
Status: Test jest blokowany przez inne DTC, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

 

Sytuacja wygląda tak, że po trasie około 1300km samochód jest używany bardziej do wyjazdów do sklepu itp. czyli jazda po tzw. miejscu.

Ostatnio wyskoczyłem na autostradę i po przejechaniu około 20km samochód stracił moc oraz zaczął szarpać zjechałem z autostrady i samochód szarpał w okolicach 1.5tyś. 2tyś. obrotów powyżej samochód jechał w miarę normalnie lecz cały czas na desce wyskakiwała kontrolka trakcji DTC. Zostawiłem samochód na parkingu na jakiś czas po powrocie samochód działał poprawnie lecz wracając również po przejechaniu około 20km sytuacja się powtórzyła, zjechałem do miasta na jakiś czas zatrzymałem się na parkingu i wracając do mieszkania samochód działał już tak jak powinien. Oczywiście międzyczasie wpiąłem interfejs i zdiagnozowałem ten błąd.

Dodam, że wymieniałem już sonde z Bank 1 przed katalizatorem lecz założyłem używaną - niestety.

I teraz pytanie czy doradzacie zaznaczam doradzacie od razu wymienić tą sondę czy lepiej dokładniej to zdiagnozować.


Pozdrowionka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.