Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Halo,

mam nastepujacy problem,

po wymiane kol z 17" na 19" (225x40x19 ;255x35x19) auto zachwuje sie jakby kola nie byly ze soba zsynchronizowane,Auto szarpie.

To zjawisko wystepuje tylko przy przyspieszaniu,dodam ze bylem juz w roznyh warstatach i kazdy ma inne zdanie na ten temat

Bmw np. twierdzi ze jak zaloze orginalne kola od Bmw to nie bede mial problemu

inny twierdzi ze to wina VTG (olej juz wymienilem).

dalej inny mowi ze mam zalozyc wszystkie jedenakowe opony.

Moze kotos mial podobny problem i moze mnie oswiecic co z tym fantem zrobic?

Kola oczywiscie sciagnelem i jezdze na starych 17" gdzie tego nie ma (moze od czasu do czasu bardzo delikatne )

w miedzyczasie zmiezylem obwod kol i kola z przodu i kola z tylu roznia sie nawet do 7mm

pomimo tego ze wszystkie opony sa od Pirell Zero,

wczoraj prubowalem wyrownac obwod kol ,cisnieniem w kolach ale to rowna sie prawie z cudem przynajmniej tak mi sie wydaje

za kazda rade bede wdzieczny.

Pozdrawiam Gostyk

Opublikowano
Halo,

mam nastepujacy problem,

po wymiane kol z 17" na 19" (225x40x19 ;255x35x19) auto zachwuje sie jakby kola nie byly ze soba zsynchronizowane,Auto szarpie.

To zjawisko wystepuje tylko przy przyspieszaniu,dodam ze bylem juz w roznyh warstatach i kazdy ma inne zdanie na ten temat

Bmw np. twierdzi ze jak zaloze orginalne kola od Bmw to nie bede mial problemu

inny twierdzi ze to wina VTG (olej juz wymienilem).

dalej inny mowi ze mam zalozyc wszystkie jedenakowe opony.

Moze kotos mial podobny problem i moze mnie oswiecic co z tym fantem zrobic?

Kola oczywiscie sciagnelem i jezdze na starych 17" gdzie tego nie ma (moze od czasu do czasu bardzo delikatne )

w miedzyczasie zmiezylem obwod kol i kola z przodu i kola z tylu roznia sie nawet do 7mm

pomimo tego ze wszystkie opony sa od Pirell Zero,

wczoraj prubowalem wyrownac obwod kol ,cisnieniem w kolach ale to rowna sie prawie z cudem przynajmniej tak mi sie wydaje

za kazda rade bede wdzieczny.

Pozdrawiam Gostyk

 

Ewidentnie problem z Xdrive. Możesz mieć opony mieszane ale ich obwód musi być równy. Z doświadczenia wiem że wszystkie opony muszą być identyczne tzn model i rodzaj, rat i z homologacją. Skoro już Ci szarpie Xdrive to znaczy, że umiera. Czasami pomaga wymiana oleju i adaptacja.


MI najlepiej jeździło się na Michelinach 4 rft.


Miałem Xdrive w f30 i nigdy więcej.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Dzieki za szybka odpowiedz

no wlasnie z tym obwodem tez mysle ze tu lezy problem

opony sa wszystkie takie same Pirelli Zero jedynie sa mieszane ale tak jak pisalem obwod tych opon z jakiegos powodu nie jest taki sam.

Jutro zamowie moze dwie nowe opony takie samie jakie sa z przodu i mam nadzieje ze pomoze.

Olej wymienilem ,co do adaptacji mysle ze mechanik nie kumal do konca bo bal mi sie to zrobic.

myslisz ze to sa poczatki konca? Auto ma dopiero ca. 70tkm . :(


pozdrawiam i dzieki

Opublikowano
Dzieki za szybka odpowiedz

no wlasnie z tym obwodem tez mysle ze tu lezy problem

opony sa wszystkie takie same Pirelli Zero jedynie sa mieszane ale tak jak pisalem obwod tych opon z jakiegos powodu nie jest taki sam.

Jutro zamowie moze dwie nowe opony takie samie jakie sa z przodu i mam nadzieje ze pomoze.

Olej wymienilem ,co do adaptacji mysle ze mechanik nie kumal do konca bo bal mi sie to zrobic.

myslisz ze to sa poczatki konca? Auto ma dopiero ca. 70tkm . :(


pozdrawiam i dzieki

 

Mi najpierw Xdrive padł po 100 tyś, a po modach po kolejnych 40 tyś:-) :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Pozdrawiam


Maciek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.