Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wystąpił w.w błąd poprzedziło go mocne szarpanie kołami, problem z ruszeniem. Odłączyłem wtyczkę nastawnika jezdzi normalnie. 3 miesiace temu zmieniona zębatka i olej vtg. Idealnie nie było lekko poszarpywal przy rozpędzaniu sie na 2gim biegu dalej spoko. Może opony.. Disiaj zajrzelismy do nastawnika jest ok, podłączony na krótko obraca sie. Koronki abs ok i odczyt z czujników jednakowy. Nie przechodzi kalibracji vtg w zadnym przypadku. Nawet opornik na nastawniku nie daje się. Podmienilismy opornik ale nie zrobilismy mu kalibracji.. bo nie idzie, na tym dorzucilo 54c8 czyli klasyfikacje opornosci. Wałek co wychodzi ze skrzynki do nastawnika w lewo da się obrócić palcami i wraca do polozenia a w prawo od razu stawia opór. W lewo ok 90st idzie ktos gdzies pisal jak wiecej to skrzynka do regeneracji. Podczas uruchomienia kalibracji. Bzykniecie, stuk, bzykniecie, stuk i komunikat niepowodzenia. Mechanik proponuje podmiane nastawnika. Próbować nowy opornik i zakodowac ? Silnik nastawnika jesli chodzi na krótko tzn ze będzie działał?
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Prawie nie zaglądam na forum, sa inne aktywniejsze grupy na fb. Odnośnie mojego problemu to padla skrzynka. Zmielilo ja konkretnie. Rada to nie jezdzic z objawami. Odłączyć ATC lub naprawic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.