Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Nie mogę uporać się z problemem Valveteonic. A mianowicie doszedłem do tego, że na valvetronic nie jest podawane napięcie. Po odłączeniu masy od silnika z kostki która wychodzi z DME (komputera silnika) i idzie do zintegrowanego modułu zasilania nagle napięcie powraca na valvetronic. Bo podłączeniu tej masy nagle znika ponownie. Z komputera silnika na masę wychodzi 5v czyli prawdopodobnie zwarcie. Bezpieczniki sprawdzone w bagażniku po prawej stronie oraz za schowkiem. Przewodu pod samochodem nigdzie nie uszkodzone. W komorze silnika również nie widać żadnych uszkodzonych kabli. Valvetronic nowy. Komputer podmieniany i dalej to samo. Błędy jakie wykazuje to 133011 valvetrnoic, reakcja wtórna napięcia zasilania i 1F0515 valvetronic, przerwanie przewodu. Wiecie może dlaczego z dme wychodzi 5v na kabel masowy do silnika, przez co jest reakcja wtórna zasilania do dme ?
  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

walczyłem kiedyś z E90 z podobnym problemem, skończyło się na wymianie sterownika silnika, tam był problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.