Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Pacjent to e46 m54 2.5 litra polift. Opiszę swój problem z którym walczę od kilku tygodni. Auto postało przez weekend. Po weekendzie jazda do pracy wywalilo błędy jak w tytule. Auto pracowało jak traktor. Podpięcia do kompa silniczek krokowy i przepływka. I tu zaczyna się zabawa. Wymieniłem przeplywke na ori uzywkę i podmieniłem trzy silniczki krokowe i cały czas problem powraca. Nie ma znaczenia ile przejadę czy 5 km czy 30 km cały czas po podpięcia do kompa wychodzi blad silniczka korkowego. Dodam że układ jest szczelny i nie wiem gdzie dalej szukac problemu. Wszystkie silniczki krokowe były uzywki ale ori i nie sądzę zebym miał takiego pecha żeby tyle sztuki były uszkodzone. Blad jaki znalazłem w dme to 5e19 i 5e24 Pozdrawiam



dla prawdziwych miłośników bmw mam kilka świetnych filmów bmw dla dorosłych)))

https://freeporntubes.org

https://porndude.icu

https://sexsites.pro

Edytowane przez cuwirihe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To błędy z dsc a nie dme, wklej z obu sterowników odczytane w programie inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.