Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Problem pojawił się w trakcie jazdy. Napęd. Jedź wolno. Niedostępna pełna moc silnika.

Błąd z komputera to: Zawór regulacji ilości paliwa - za niskie ciśnienie.

Błąd pojawia się przy mocniejszym wciśnięciu gazu lub przy przekroczeniu 2500 obrotów. Choć nie zawsze.

Filtr paliwa wymieniony a wstępne ciśnienie tłoczenia koło 4 barów.

Tutaj pytanie: Który to zawór? Ten przy pompie czy na listwie? Co ewentualnie zrobić żeby zdiagnozować usterkę?

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Zacząłem wymienia:

Pierwszy poszedł zawór na listwie - nie pomogło

Później zwór na pompie - niby lepiej, ale dalej kiepsko

Zatankowaliśmy verve i od tamtej pory spokój. Już ze 3 miesiące.

Nie wiem czy wtryski puszczały dołem a na verwie się przeczyściły, czy zawory się pokalibrowały.

Na razie jeździ. Czy niskie obroty czy tryb sport, zapiepsza i spalanie w normie.

Z mojej strony zamykam temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.