Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Auto nabyłem rok temu. Po zakupie wymieniłem czujnik wałka ssącego, nowy z aso ( był błąd crankshaft sensor), objawy takie ze auto bez mocy i długo kręciło.

Przez długi czas było dobrze aż do dziś. Auto odpaliłem i po rozgrzaniu samochód sam z siebie zgasł na postoju, długo kręcił rozrusznikiem (jak odpalił to tak jakby miał znowu zgasnąć) itp. zauważyłem też ze z wydechu wydobywa sie niedopalona benzyna po przegazowaniu itp. Jeśli był odpalony to po dodaniu gazu ledwo się wkrecał na obroty.

Podpiąłem kompa i błędy jakie miałem to:

100 Selftest ECU (od początku go mam i w sumie nie wiem co to jest, myślałem czy to nie w związku z tym ze poprzedni wlasciciel modyfikowal ecu bo mam odcinke przy 7200)

25 Lambda probe heating probe 1

55 Lambda probe heating probe 2

83 engine speed/crankshaft position sensor (znowu)

No i teraz tak myślę, że może wcześniej właśnie powinienem wymienić czujnik wału (crankshaft) a nie czujnik wałka rozrządu (camshaft), wydaje mi się ze po wymienianie czujnika wałka rozrządu na nowy było ok, bo wymieniłem go jesienią gdzie nie było ciepło, a koniec końców trzeba i tak wymienić czujnik wału. Jak myślicie? Czy błąd od crankshafa może wskazywać coś innego niż czujnik wału?

Będę wdzięczny za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.