Skocz do zawartości

Dobór Akumulatora


Matt9384

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem zapytać o pojemność akumulator posiadam akumulator 80Ah a czeka mnie wymiana i nie wiem czy poprzedni właściciel włożył dobry akumulator bo na tych stronach o akumulator pokazuje mi że powinienem mieć 70ah i teraz nie wiem bo każdy mówi sprawdź co producent podaje a nie wiem gdzie się to sprawdza może macie stronę gdzie producent do podaje takie informacje lub wiecie jaki powinien tam siedzieć a samochód to bmw e87 118i.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdź po VIN jaki powinien być lub podłącz np ncsexpert i sprawdź jaki jest zakodowany. Taki byl przy wyjezdzie z fabryki, jak nikt nic nie ruszał. Pewnie nie bo mało kto to robi. Jak nie znajdziesz to podaj pełny VIN to ci napisze jak z fabryki wyjechał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź po VIN jaki powinien być lub podłącz np ncsexpert i sprawdź jaki jest zakodowany. Taki byl przy wyjezdzie z fabryki, jak nikt nic nie ruszał. Pewnie nie bo mało kto to robi. Jak nie znajdziesz to podaj pełny VIN to ci napisze jak z fabryki wyjechał.

 

Napisałem Wiadomość PW z numerem Vin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Z fabryki wyjechał AGM80Ah i taki bym kupowal. Po zakupie rejestracja wymiany i po sprawie. Uważaj tylko bo masz FRM3, ktory często przy odłaczaniu akumulatora pada. Czasami nawet przy diagnostyce auta potrafi paść. Zabija go też słaby akumulator, bo resetuje moduł. Naprawa koło 200-300zl. Uszkodzony FRM3 to brak światel i nie dzialajace szyby.

Najbezpieczniej chyba to podpiąć przy wymianie zasilanie podtrzymujące pod maskę do wyprowadzonego plusa, żeby auto cały czas miało prąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fabryki wyjechał AGM80Ah i taki bym kupowal. Po zakupie rejestracja wymiany i po sprawie. Uważaj tylko bo masz FRM3, ktory często przy odłaczaniu akumulatora pada. Czasami nawet przy diagnostyce auta potrafi paść. Zabija go też słaby akumulator, bo resetuje moduł. Naprawa koło 200-300zl. Uszkodzony FRM3 to brak światel i nie dzialajace szyby.

Najbezpieczniej chyba to podpiąć przy wymianie zasilanie podtrzymujące pod maskę do wyprowadzonego plusa, żeby auto cały czas miało prąd.

 

Będę uważał coś wymyślę jeszcze raz Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.