Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale, ewentualnie proszę o przeniesienie.

Niestety w moim samochodzie obróciła się panewka. Auto oddałem do warsztatu, który miał dokonać remontu. Nowy wał korbowy i pompę oleju zakupiłem osobiście w serwisie BMW i dostarczyłem do warsztatu, a resztę części kupił warsztat. Po wykonaniu remontu mechanik docierał silnik i po kilkuset km po wymianie oleju i filtrów okazało się, że silnik opiłkuje. Po rozebraniu stwierdzili, że wał znowu się przytarł na jednym czopie korby, a na pozostałych lekko się porysował. Za remont silnika chcą obym zapłacił 25000zł co razem z kwotą którą ja wydałem na wał i części daje około 36000zł. Twierdzą, że oni wszystko zrobili jak należy, a winą obarczają wał, który ja kupiłem że musiał być wadliwy (zbyt miękki?). Jestem teraz między młotem a kowadłem, BMW nie chce uwzględnić gwarancji a warsztat domaga się zapłaty. Czy jesteście w stanie coś doradzić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.