Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Walczę od pewnego czasu z delikatnym skakaniem obrotów silnika na wolnych obrotach między 10 a 20 obrotów na minutę.

Jedyny błąd jaki się pokazuje w programie inpa to 41ab, wymieniłem wszystkie węże podciśnienia, konwentery ciśnienia sterujące turbinami (pierburga nowe), czujnik temperatury powietrza za IC, intercooler oraz wszystkie uszczelki dolotu. Odłączyłem przewód od EGR oraz wyczyściłem zawór który pracuje prawidłowo, korekty wtryskiwaczy w inpie mieszczą się między -0,40 a + 0,40. Dodam jeszcze że skakanie obrotów czuć najbardziej gdy silnik ma około 50 stopni. Prosił bym o podpowiedzi co mogę dodatkowo sprawdzić o czym mogłem zapomnieć a może ktoś miał podobny problem. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano
Miałem podobnie ale w N47 ale do czasu jak auto przedwczoraj zgasło, zapalił się check i nie chce zapalić. Po czytaniu błędów btool pokazuje błąd niskiego ciśnienia na listwie CR. Ja u siebie podejrzewam któryś zawór albo czujnik w układzie wtryskowym.
Opublikowano
Ciśnienie na listwie wacha mi się na wolnych obrotach między 375 a 385 barów więc myślę że jest w normie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.