Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam e65 745i z 2002r i ma najechane 400000, od pewnego czasu uruchomila mi sie bomba zegarowa i tika jak jade. Podejrzewam panewki. teraz pytanie czy warto remontowac silnik czy kupic za 5000 taki co ma 230tys najechane. Wie ktos jaki moze byc koszt wymiany panewek, pierscieni, popychaczy i uszczelniaczy. Dziekuje za pomoc, Darek
  • 1 rok później...
Opublikowano

ha ha ha silnik co ma najechane 230 000 kosztuje z 80 000 zł - to auto dwu lenie - jak czytam to chce mi się śmiać - koleś merola CLS  uwalił silnik i zapłacił za nowy słupek 120 000 zł i dochodzi uzbrojenie i wymiana.  Jak czytam że silnik za 5000 z auta 2 letniego to nie mogę uwierzyć że takie są - mam bunię co ma przewalony licznik i pokazuje 200 000 w aucie 21 letnim - jak na mój gust to auto ma z milion ( po 150 km dziennie to daje ok 5000/mies więc rocznie to 60 000 km, a przez 20 lat to spokojnie milion) - pokazuje mi na w interfejsie 1 048 560 , te w benzynie spokojnie wytrzymują. Co wy na to?

IMG_2023.JPG

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.