Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Pacjent: BMW F30 2014 rok.

Samochód 3 lata temu sprowadzony z USA. Od tamtego czasu w tylnych kierunkowskazach wsadzone były żarówki LED. Pierwsze padły, wymieniłem na nowe rok temu. Włożyłem inne żarówki, teoretycznie lepsze. Niedawno wyskoczył komunikat "awaria lewego tylnego kierunkowskazu". Wyjąłem lampę, przyjrzałem się żarówce i wszystko z nią ok. Świeci się każda dioda, styki czyściutkie. Mimo wszystko żarówka powoduje błąd i przy włączeniu kierunkowskazu szybko tyka kontrolka i żarówka również mruga tak szybko jakby się przepalała (chyba każdy rozumie co mam na myśli). W prawej lampie wszystko ok, brak błędów. Zamówiłem nowe żarówki, te same. Włożyłem i cyk, znów to samo. Błąd i szybkie tykanie. Zamieniłem żarówki z obu lamp stronami, ale nadal problem występuje tylko w lewej. Jak włożyłem żarówkę halogenową, to problem ustał, ale halogen nie jest w stanie przebić się na pomarańczowo przez czerwony klosz w lampie. Jakby tego było mało, wyskoczył błąd lewego światła stop. Żarówka jak nowa, ale wymieniłem ją na nową. Po 2 dniach znowu, awaria lewego światła stop z tym, że faktycznie światło nie świeciło, przeciwnie do kierunkowskazu, który powodując błąd mimo wszystko świeci. Sporadycznie wyskakuje też błąd lewego światła mijania, ale on się zaświeca i od razu gaśnie, a światło świeci normalnie. Ktoś może ma jakiś pomysł, co może być powodem takiego świrowania? Coś z masą? Gdzieś coś może nie łączy, jakaś kuna może zrobiła psikusa? Od czego zacząć, diagnostyka komputerem coś wykaże?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.