Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Mam problem ze stukającym zawieszeniem w e92.

Na ten moment mam nowe stabilizatory, wszystkie wahacze m3, wymieniony jeden kompletny drążek kierowniczy z końcówką. Przed wymiany wahaczy stukało coś jak miałem skrecone koła i wpadałem w nierówność/dziurę. Teraz nada to się dzieje plus jadąc 60km/h i przy przy próbie łosia ( nagły skręt w lewo prawo) słychać stuknięcia. Dzieje się to przy każdym mocniejszym ruchu kierownicą przy takiej prędkości. Ku czemu się bardziej skłaniać, bo w sumie zostało do wymiany z przodu juz tylko maglownica i prawy drążek, amortyzatory i łożyska amortyzatorów. Ku czemu się bardziej skłaniać ewentualnie jak sprawdzić te rzeczy.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.