Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Bractwo i proszę o pomoc, bo już nie ogarniam.


Buduję projekt z4 e89 mój m5 killer. Jest już na oryginalnych turbinach 430 kucyków i 620Nm.

Zmieniłem chłodzenie skrzyni, ale nadal mi się poci... uszczelki testowane nawet z vitonu.

Zakładam szybki przyrost temperatury i co za tym idzie ciśnienia.

Skrzynia getrag 2 sprzęgłowa.

Zmiana oleju w skrzyni co 5000km - ma 28 000km

Myślałem o rozwierceniu otworu, który umożliwia "szybsze" oddychanie skrzyni, jeżeli taki jest.

Jeżeli ktoś ma plany techniczne budowy, to proszę o info. Nie chce mi się ponownie jej ściągać.


Z góry dziękuję za wsparcie i jak zwykle, pałujemy od 90* C. :twisted:


ps: oring zmieniony.

ps2: olej w skrzyni czarny jak po upalaniu na torze.

ps3: niedługo wyjazd do zielonego piekła na slickach, ale chcę zmienić mapę skrzyni,

jest za łagodna i nie ma prawie wcale hamowania silnikiem (458 italia jest

testowanym przykładem w tym kontekście).


z4-forum.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.