Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam odnowie temat był już tu taki w 2017r nie został wyjaśniony roznica jest taka ze temat był odnosnie 330xd a ja posiadam 330xi zacytuję :


BMW E46 330XD z automatyczną skrzynia biegów. Mianowicie po wrzuceniu z P na D lub R, samochód dostaje wibracji. Bardzo odczuwalne i słyszalne. Po przełączeniu na P lub N ustaje. Po puszczaniu hamulca i nawet przy powolnym toczeniu się samochodu wibracje ustają. Wymienione zostało sprzęgło kinetyczne, poduszki pod silnikiem i pod skrzynia. Wszystkie tuleje zawieszenia, olej w skrzyni, filtr. Dodatkowo podpora wału. Chyba już z 3 mechaników na to patrzylo i żaden nie wie co to może być. Zauważyłem, że po wbiciu D lub R to tył przysiada. Ogólnie wygląda to tak, jakby samochód chciał jechać i ciągnął nawet na wciśniętym hamulcu. Spotkał się ktoś z czymś takim i ma pomysł co to może być?


Mam dokładnie to samo wszystko wymienione co wyżej może ktoś potrafi doradzić? Brak pomysłów z moje strony wszystko wygląda dobrze silnik chodzi równo tak jak powinien nowe poduszki lemforder byłyby takie twarde? Na starych było tak samo lecz nadawały się na śmieci :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, poduszki lemfordera to chińczyki, tylko corteco.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.